luni, 18 noiembrie 2013

povești de Brumar: săcăteul cu bomboane



Săcăteul cu bomboane

Dacă întrebi nouă picoline dijoneze de la Tremouille cu ce asociază România, s-ar putea ca răspunsul să fie bomboanele. Le-am arătat imagini din Țara lui Andrei, au ascultat „Bate vântul frunzele” și apoi am repetat împreună cuvintele...Cred totuși că cel mai mult le-a plăcut săcăteul cu tricolor din care curgeau bomboane pentru fiecare răspuns corect. Erau atât de drăgălașe, așteptând ca niște vrăbiuțe cu mâinile întinse. Una dintre ele a venit la final să mă întrebe cum se zice „bonbon” în română... 

Acum, când mă gândesc cât de nătângă îmi simțeam inima pe drum, îmi vine să râd. Mergeam să vedem copii, să le vorbim despre noi, iar mie îmi era frică. Așa mi se întâmplă mereu... Trebuie că mi-am primit lecția. De învățat nu știu când o s-o învăț...Dar dacă tot îmi umplu inima de fericire, poate într-o zi o să mă reprimească între jocurile lor. 

Mi-e dor de bătrânul- înțelept de acasă. Nespus de  dor...