vineri, 15 noiembrie 2013

povești de Brumar: dragă Yesvember



Tâlvana și PhotogrAndra la Căsuța Curcubeu


Dragă Yesvember,

Azi m-am gândit toată ziua la tine. Și încă aș vrea să capăt cumva aripi și să evadez măcar câteva secunde dintre pereții lui Buffon să vin să te îmbrățișez. Știu că ați mâncat salam de biscuiți fără mine, că v-ați urcat în Căsuța Curcubeu, că ați luat pădurea la plimbare, că ai primit multe multe multe bucurii... Probabil că deja ai umplut camera în culorile Crăciunului și ai început să asculți colinde...Și parcă aud și râsetele acelea voioase care atâta îmi lipsesc aici. Uite, mi-am învelit dorul cu noua păturică roșie și beau ceaiul de măr și scorțișoară pe care l-am primit în tabăra de vară la Oașa de la Spiriduș; m-am gândit că e o zi îndeajuns de specială pentru el... Vezi tu, oricât de multe aș avea aici, nimic nu se compară cu acasă. Nimic, nimic! Dar sunt bine, promit!

La mulți ani, copil drag!