marți, 3 iunie 2014

să-ți mai povestesc ceva


...
asta ca să știi că la noi în oraș se întâmplă multe lucruri frumoase datorită oamenilor care se mișcă și îi mișcă odată cu ei și pe cei din jur. ai putea să mă cerți (că în loc să-mi scriu licența îmi trebuie festival), dar să știi că până la urmă o să le pot duce cumva pe toate! și va fi bine! chiar foarte bine! 

când am intrat în holul teatrului și l-am văzut iar plin de zeci și zeci de fețe voioase- unele deja cunoscute, altele nemaivăzute (noi, voiam a zice), am știut că astfel de evenimente merită. merită să te simți câteva zile vinovat că mai mult spicuiești din zbor cele ale cursurilor ca să poți ajunge și la spectacole. ca să-ți mai deschizi aripile și să-ți hrănești inima cu stropi de artă. e deja al treilea FITS și, derulând un pic firul vremii, mă gândesc că parcă oarecum am rămas același copil...asta deși atât, atât de multe s-au schimbat.

Sibiul se mișcă pentru că are oameni vii! oameni frumoși, care-i mișcă și pe alții odată cu ei! mi-am propus să ajung zi de zi măcar la un spectacol- două. o să încerc, printre toate du-te-vino-urile, să-ți povestesc și ție despre sâmburii cu care m-am ales. asta ca să știi că orașul nostru e un loc în care oamenii frumoși se mișcă și îi mișcă și pe cei care stau pe loc odată cu ei...

pies: mulțumesc, Lavinia!