miercuri, 25 iunie 2014

pare-se că s-au mai dus trei ani...







 foto: © Photograndra


-… și asta înseamnă că aproape termini școala?
-da…

...
Am călcat cu grijă rochia cu flori [dacă nu are flori, parcă-și pierde farmecul], iar înainte de plecare m-am dus să-l îmbrățișez pe tata... Mereu-mereu mi-am dorit să poată veni și ei să mă vadă, să-i știu acolo de chiar-chiar, nu doar cu gândul. M-am resemnat; poate odată și odată chiar se va întâmpla… În autobuz zâmbeam subtil uitându-mă pe geam. Îmi făceam bilanțul celor trei ani care au trecut. În gând, bineînțeles…[cam peste o lună o să afli și tu povestea.] Apoi, ajunsă la Casa de Cultură, mi-am luat în primire eșarfa albastră, toca (mărime dansatoare) și roba. Deși am intrat repede în decor, nu prea-mi dădeam seama ce însemna acel pseudostrigat de catalog. Eram și parcă nu acolo… Când am ieșit din sala difuz luminată, mi-au întins brațe de Bucurie și flori: șapte ori doi - paișpe brațe, și cel mai minunabil buchet de flori primit vreodată [trei vaze pe care-mi tot plimb privirile și nu pot să nu mă gândesc cât de îmbătătoare trebuie să fie meseria de florar]. Brațe dăruitoare de sincere îmbrățișări. Dragi oameni minunați…Îmi doream ca zâmbetul meu să le transmită măcar o fărâmă din ceea ce simțeam, din Bucuria de a-i avea alături. Oare am putut? De la Tâlvana am de citit povestea unui Suflet binecuvântat, iar în hârtia mov era împachetat minunatul jurnal cu Virginia Woolf [nu știu cum de reușește, dar aist copil-steluță toate minunățiile le găsește], plus felicitare și scrisoarea nr.16 [bonus]. De nenumărate ori am scris despre ei, și voi continua să fac acest lucru mereu. Pentru că datorită acestor copii diamantini [domnul Bernea este una dintre veritabilele descoperiri din facultate] am învățat să dăruiesc cu inima deschisă cele mai mici lucrușoare. Datorită lor m-am hrănit și mă hrănesc continuu cu nădejde, cu bucurie, cu iubire. Datorită lor îmi amintesc mereu că Cineva acolo Sus nemăsurat ne iubește…Să-ți spun sincer, alături nu îmi sunt doar paișpe brațe [ar fi nevoie de câteva înmulțiri pentru rezultat – ori, noi la Litere disecăm cuvinte, nu cifre], dar strângerea acestora de azi mi-a dat mult avânt. [așa, ca un bobârnac de rămas în priză!] Mi-a reamintit că viața are plinătate când o împarți cu cei dragi… Zâmbetul meu voia să vă mulțumească pentru că ați venit. Oare ați simțit?



Mulțumesc pentru că sunteți!