joi, 12 iunie 2014

hai să poezim românește!


„Fii, Pământule, cer mai bine,
și lasă-ne să zburăm prin tine!
Fii, Pământule, cerul curat
dinaintea celui adevărat!”

...
pentru că ești. pentru că de la tine am aflat cuvintele Sfântului Ioan Gură-de-Aur, care frumos și adevărat a spus că „Dumnezeu a dat aproapelui cele care ne sunt nouă de folos ca să alergăm unul în urma altuia și să nu ne despărțim.” pentru că m-ai dus la oaza de liniște din munte. pentru că prietenia ta înseamnă Bucurie. pentru că mă suporți și mă susții. pentru că mă asculți mereu când am nevoie. pentru că ne asemănăm mai mult decât ne-am dat seama până acum. pentru că ești veritabilă cititoare. pentru că nici ție nu-ți ajung niciodată cele două mâini când ne cumpărăm ceva. pentru că, deși literele ni se se vor despărți, le vom păstra mereu aproape. pentru că îmi prinde bine să te știu acolo. pentru liniștea pe care o răspândești în jurul tău. pentru că ești unul dintre cei mai echilibrați copii pe care-i cunosc. pentru că poeziile tale, de când am reușit să te conving să le împarți (mi-au trebuit aproape trei ani pentru asta, ce-i drept...), îmi aduc nemăsurată Bucurie și mă umplu de seninătate. pentru toate astea (și toate cele strânse de-a lungul facultății și bine păstrate în  sertarele inimii) m-am gândit că cel mai mic lucru pe care-l pot face acum e să-ți aduc mai mulți cititori. pentru ca unfeldeapoezi să-i bucure și pe alții...