joi, 26 iunie 2014

clocklessness


”Nothing could be slow enough; nothing last too long.” (Virginia Woolf - Mrs. Dalloway)

”All things happen in one second and last for ever.” (Virginia Woolf - The Waves)


...
oricât de mult mi-ar plăcea să inventez cuvinte, nu era cazul în titlul doamnei Woolf ... așa că până la urmă m-am abținut. rămâne "timelessness" în loc de "clocklessness". Clock Time and Timelessness in Virginia Woolf's Novels. mâine o predau și o să mă pot apuca de învățat pentru examene. hmm, tare greu îmi vine să nu scriu despre ceea ce simt acum... despre așteptări care n-au fost întru totul atinse, despre cum după atâta facultate eu și Academic Writing aproape tot ne-prieteni suntem, despre cum lăsatul pentru al doișpelea ceas nu aduce niciodată roadele dorite...am învățat însă să nu-mi mai fie frică de Virginia Woolf. măcar atât.