marți, 6 noiembrie 2012

povești de Noiembrie. fata cu scrisorile verzi


Îmi permit să-ți scriu despre ea pentru că momentan caietul se află la mine...Schimbul de scrisori fără plic fost ideea ei, din câte-mi amintesc ( am zis că atunci când o să fim ”mari” o să-l pasăm de la una la alta oriunde ne-am afla); prima dată am scrijelit strănuturi în el în martie 2011..și s-ar cam presupune că am crescut un pic de atunci.

17martie 2011.Astăzi ai fost un copil, un copil tare încăpățânat. Cel puțin spre finele zilei, când am crezut că nu mai ”scap” de tine, m-am gândit că ești cel mai încăpățânat copil mare pe care mi-a fost dat să-l văd de ceva timp. 25 martie 2011. Am dorințe mari, ca toți oamenii, și pe lângă dorințe, am pretenții și mai mari. Sunt foarte pretențioasă. Nu am făcut niciodată mofturi, dar spun deseori un ”NU”  categoric. 3 aprilie 2011. Cunoașterea este bună, dar privind totul în ansamblu, suspansul este ceea ce ne ține în viață. 11 aprilie 2011. Este așa ușor să vorbim despre lucruri, despre vise. Cu mult mai greu este să facem totul să devină realitate. 13 aprilie 2011. Viața este un puzzle infinit. 27 aprilie 2011. Eu vreau să mă fac regizoare, dar n-am talent. 2 mai 2011. În fine, toate o să treacă cu bine și o să zâmbim la 80 ani atunci când o să ne amintim prin ce-am trecut. 16 mai 2011. O să începi un nou drum pe care trebuie să pășești cu grijă, dar în același timp cu nebunie. 18 mai 2011. Dacă tot m-am gândit la cum e inima mea, trebuie să-ți spun că habar nu am. Probabil e furtună. La mine, aproape tot timpul e furtună. 1 iulie 2011. Nu putem fi o veșnicie liceeni. 21 iulie 2011. Într-un fel îmi pare rău că nu te-ai dus pe meleaguri clujene. În alt fel, îmi pare bine că ai rămas aici, mai aproape de mine și de cei dragi. 3 octombrie 2011. Încerc să fac multe lucruri folositoare, ca mersul la teatru, filarmonică și concerte. 5 decembrie 2011. O să mă duc în curând la plicul de la tine care mă așteaptă în ghiozdan. 6 februarie 2012. Să ajung undeva unde să fiu o necunoscută și unde să mă bucur de viață fără să mă gândesc la ce oră îmi pleacă trenul. 15 octombrie 2012. Uneori simt că o să cedez!