sâmbătă, 17 noiembrie 2012

povești de Noiembrie. cu valizele acasă


Cu valizele acasă

Tu de ce mergi acasă când mergi acasă? Ce anume sau cine te cheamă să te întorci? Mie îmi vine greu să-ți explic, cred că ceea ce simt e mai presus de motive...și cuvinte. Pentru că acasă e nu doar casa clădită cu amintiri și căsuța curcubeu din grădină, acasă e liniștea sufletului meu... Nu știu cum a ajuns azi vorba, dar când mama mi-a zis că acel colț de Rai unde vreau să merg în decembrie e ”departe”, am întrebat-o ce se va face în ziua în care voi veni să-i spun: ”mama, plec în America...”?. Deocamdată nu am însă astfel de planuri și sper că, în ciuda tuturor piedicilor, voi continua să rămân un pui al acestei țări, luptând pentru a scoate la iveală sâmburii de bine pe care-i mai avem. Acest lucru îl scriu după ce un an întreg m-am luptat cu fantomele neplecatului la Cluj, îl scriu pentru că am învățat să apreciez ceea ce am, mulțumindu-i lui Doamne Doamne pentru oamenii minunați din viața mea, pentru că mi-a dat Sibiul și...pentru că are grijă de mine, în fiecare clipă din fiecare zi...