vineri, 2 noiembrie 2012

povești de Noiembrie. bomboanele ”cu ulei”


Bomboanele ”cu ulei”

Era seară de August, printre puținele ale verii ce tocmai a trecut în care mi-am luat bicicleta și am dus-o la plimbare. Luasem în grabă de acasă două bomboane fructate din punga cumpărată de mama. După ce i-am dăruit cele câteva margarete, am găsit bomboanele în buzunar și i-am oferit și ei unul. ”Aaaa, îmi dai bomboană cu ulei!!!” Atât de mult mi-a plăcut denumirea că am păstrat-o. Apoi, în rucsacul mare pe care l-am cărat în Bucovina, am luat, tot în grabă, doi pumni de ”ulei” colorat care ne-a îndulcit drumul lung. S-au terminat repede, că n-au fost multe, dar acum avem prin ele mai aproape amintirea acelui Rai...
Ana mi-a zis aseară că a găsit bomboane cu ulei și că le-a împărțit clujenilor, spunându-le că sunt din Sibiu... tare am zâmbit.

P.S. O să-ți zic un secret: le găsești la Lidl (nu doar în Sibiu,dar aici sunt cele mai bune )