marți, 31 decembrie 2013

retrospectiva anului



dacă despre 2012 am scris că a fost „an de dar”, pe fratele lui mai mare o să-l numesc an de DARURI...2013 a fost anul în care l-am descoperit pe domnul Ernest Bernea. și odată cu el simplitatea și frumusețea cuvintelor românești. a fost anul schimbărilor, descoperirilor, răzgândirilor, lacrimilor, fericirilor... anul în care am pășit prima dată în afara granițelor României. anul în care am vizitat Viena (primăvara, pe ploaie) și Parisul (toamna, pe ploaie). anul plicurilor maronii primite de la Zâna cea bună. anul în care am primit frumoase povești despre România. anul în care cel puțin douăzeci de oameni au descoperit (sau redescoperit) frumusețea scrisorilor (de primit petice de hârtie au fost mult mai mulți). anul în care înainte de ziua mea am primit anonima cu „CINEVA ACOLO SUS TE IUBEȘTE!”.  anul în care am fost cu Ana la Suru. anul în care am căpătat datorită FITS-ului un fotograf dăruitor de bine. anul în care am primit bicicletă. anul cu afișul turcoaz.  anul în care nu m-am mai tuns băiețoi și am purtat mai mereu fustă. anul în care mi-am făcut curaj și am aplicat pentru Erasmus. anul în care am băut enorm de mult ceai și-am pozat cești și flori. anul în care m-am hrănit cu bucurie vizitând cele trei locuri de Acasă. anul în care am primit brățară-tricolor. anul în care mi s-au îndeplinit multe visuri și în care am țesut alte punți de pânză pentru viitor. anul în care am ales-o pe Virginia Woolf. anul în care Dijonul m-a adoptat cu drag. anul în care am fost studentă printre francezi și am primit cei nouă metri pătrați de la Buffon. anul în care am plecat departe de ai mei pentru patru luni și am învățat cât de importanți sunt pentru mine. anul în care oamenii pe care i-am întâlnit mi-au dăruit nenumărate lecții de viață. 2013 a fost anul în care mi-am găsit rostul...