miercuri, 18 decembrie 2013

evoala!



„Se pare că nu pot coexista furtuna exterioară cu cea interioară. Cred că ne-ar face zob cutia toracică dacă ar fi (și nu s-ar povesti).” (din povestea maronie XLVIII)

...

azi a venit Moș Nicolae de la Cluj. cu tot cu renul (ne)hăbăuc! mi-ar fi plăcut să fi putut participa și eu la infuzia de poveste organizată de Zâna cea bună...dar nu-i bai! că sigur o să dea roade, și-o să mai fie ocazii de bibliotecă ludușeană și-n primăvară... zilele care vin oricum mă așteaptă destule povești. mai mult ori mai puțin povești...

aproape sigur, luna viitoare pe vremea asta o să fiu în Atlassib-ul spre Sibiu. exact pe 18! (de ce tocmai 18?) până atunci mai e totuși mult de depănat. poate între timp mă trezesc și eu cu adevărat, că nu ștu ce-am păzit atâta vreme. cred că am dormit în șoșoni, cu ochii deschiși...nu, acum chiar nu mai e de glumit! trebuie să mă opresc din cumpărat cărți și să încep să (le) citesc...ăsta e planul cel mare: să fiu cuminte, cu minte, cu-minte. și legat, și dezlegat, și cu cratimă, și fără.