sâmbătă, 19 octombrie 2013

puncte


Poate te regăsești printre rânduri. Le-am primit, am șters virgulele și le-am cusut cu puncte. De la copilul care acum învață să scrie și de la exercițiul cu telegrama mi s-a năzărit. Până la urmă, pauzele date de punctuație chiar sunt importante uneori. După ce citești, o să-mi dai dreptate…


ți-am zis toată lumea mă întreabă de tine. punct. daca ai fi acasă să vezi toate câte-s în grădină am facut și must  și-am strâns multe nuci chiar și 5 gutui acum a venit frigul din nou Ionut a început să scrie litere si cifre se descurcă bine. punct. mi-e dor de tine îmi place la școală am un stilou nou și scriu frumos cu el am facut must cu tata în fiecare zi curtea este plină de frunze colorate dac-ai vedea cum arată padurea de colorată seara ne ducem și stăm în camera ta și citim și facem lego.punct. am văzut-o azi s-a dus la bibliotecă după școală chiar dacă știa că trebuie să ajungă acasă  citea într-o carte albastră cu poezii și nu știu ce anume a cuprins-o  dar i s-au umezit ochii și a plecat cred că îi era dor de cineva.punct. pur și simplu mergeam pe stradă cu căștile în urechi prin parc și mă uitam cum cad frunzele din pomi îmi venea să mă pun sub pomi și să aștept să cadă frunzele deasupra mea eram în stare să plutesc printre frunze cum e posibil să trăiesc asemenea sentimente? punct. azi am rugat-o pe o tanti într-un supermarket să meargă la depozit să-mi dea niște cutii și la ieșire am plecat fără ele. punct. să te bucuri de fiecare clipă și să nu uiți să-I mulțumești lui Dumnezeu pentru acest dar. punct. tu ce-ai mai făcut cu licența ai inceput documentarea ai inceput să scrii? punct. primești niște zâmbete și gânduri bune dis-de-dimineață?punct. te las cu multe gânduri bune și nădejde la Dumnezeu Sfântul să ai grijă de tine acolo și să-ți porți cu mândrie tricolorul. punct.bluza albastră a tot crescut deocamdată e un fel de vestă îi lipsesc mânecile și apoi urmează Fular al III-lea. punct. încearcă să observi cât mai multe lucruri pozitive iar apoi să le aplici când te vei întoarce acasă.punct. am luat doar mere mănânc și pentru tine compot de mure și de caise și ciocolată mâncare de suflet i-aș spune mai degrabă. punct. eu sunt bine și da am fost la Oscar ce frumos a fost și acolo de fel nu sunt lacrimogenă dar m-a impresionat mult povestea și la teatru cred că o să mai merg joi că începe festivalul de teatru unde sunt implicate facultățile. punct. parcă te și văd prin ploaie cu punga de mere într-o mână umbrela în altă mână și săcăteul plin cu pâine prăjită pe umăr. punct. e o agitație continuă la mine la facultate toată lumea aleargă și se stresează să prindă licență zici că în fiecare zi au loc jocuri olimpice care pe care să se împingă să ajungă cât mai în față eu sunt bine  liniștită. punct. în rest aici tinerii protestează împotriva proiectului de la Roșia Montana iar politicienii săracii se fac că nu aud când merg la protest îmi dau seama de importanța pe care o avem noi tinerii față de societate față de viitorul României. punct. e minunat când oamenii își împart bucurii dar din păcate am impresia că prea puțini mai fac acest lucru în ziua de astăzi simt de multe ori că oamenii uită să se bucure de cele mai mici lucruri. punct. un lucru trebuie să aibă omul un suflet ori vesel din naștere ori vesel grație muncii artei iubirii și cunoașterii Friedrich Nietzsche. punct.