sâmbătă, 5 octombrie 2013

mulțumesc, suflet-pereche!


...
Sunt oameni pe care îi credeam aproape și care mi-au închis ușa, dându-mi de înțeles că gata, nu mai am loc în viața lor. Le-am respectat decizia. Alții deschid cutia asta din când în când și mă citesc printre rânduri, preferând să nu mai dea alte semne de viață. Răspund și eu cu tăcere tăcerii lor ( de multe ori însă asta  se întâmplă doar până când izbucnește dorul).

Apoi, mai sunt oamenii care au făcut și fac pentru mine ceea ce eu nu am putut face niciodată pentru ei. Aceștia sunt cei care mă iubesc cu adevărat, în ciuda tuturor neputințelor și defectelor mele, cei care îmi dăruiesc necondiționat din frumusețea sufletului lor și nu mă lasă să-l pierd pe al meu. Pentru toți acești oameni din viața mea Îi sunt recunoscătoare zi de zi lui Doamne Doamne...