marți, 4 februarie 2014

tăinuit


...
parcă mai bun a fost iaurtul cu gem de prune și nuci decât ciocolata de la amiază. azi ger și timp primăvăratic. amândouă, consecutiv. se mai întâmplă să fie și vremea ca oamenii, nu doar oamenii ca vremea...„eu nu sunt eu”, spune domnul Noica. în unele zile mă urmăresc cuvintele. azi a fost despre „tăinuit”. întâi în mesajul matinal al lupului tânăr, apoi în traducerea despre căsătoria buclucașă. mi-am dat seama că nici măcar sensul unor cuvinte simple, uzuale, din limba română nu-l știu. domnule DEX, musai să ne împrietenim mai cumsecade! cineva „oacheș” e sigur „with beautiful eyes”(asta ca să te amuzi și tu de nerozia mea). am văzut azi cel puțin dâra a trei avioane pe cerul senin. cineva zicea că-ți poți pune o dorință, dar eu doar le-am zâmbit...bine și așa! oricum, de zburat peste acoperișurile caselor sibiene nu puteam. luna arăta ca un leagăn gălbui în seara asta; parcă mușcase cu poftă un pitic voios din ea! stelele? le-am privit „tăinuit” și pe ele...