marți, 14 ianuarie 2014

ție ce îți înseninează sufletul azi?




iată întrebarea care mi-a furat primul zâmbet al zilei! 

oamenii minunați care mă înconjoară și care-mi dăruiesc minuni zi de zi. oamenii care-mi suportă nătângiile și încăpățânările. oamenii care mă fac să zâmbesc. oamenii care mă ajută să-mi uit supărările și să merg cu speranță înainte. oamenii care iubesc „îmbrățișările de urs”. oamenii care-mi trimit scrisori sau simple bilețele de „Noapte bună! Îngerașii să fie cu tine!”. oamenii care au încredere în mine și vor să-i ascult. oamenii care nu m-au uitat după ce m-am înstrăinat. oamenii care mă tachinează pentru că țin la mine și-mi fac vizite inopinate ca să-și împrospăteze memoria „mon visage-ului care regardează urât” câteodată. oamenii care-mi scriu mesaje cu „dor mare monstruos”. oamenii care așteaptă „să apar pe-acasă”. oamenii care înainte de examene beau ceai ca să-și uite febra.  oamenii pentru care am deschis cutia asta ca să mă reîncarc cu energie. toți oamenii care-mi sunt dragi și pe care-i port mereu în inimă și clipă de clipă în gând: ei sunt cei care-mi înseninează sufletul azi!