vineri, 10 ianuarie 2014

dacă tu sinus, eu parabolă...



...
cum-necum, experiența mea de Buffon 404 la Dijon se cam apropie de final (semn și faptul că azi am primit ultimele XLIX, LI și LII petice din plic maroniu ale lui 2013). încă o săptămână, două dinozaure, și-apoi gata! am încărunțit destui oameni aici, musai să mă întorc la cei care-mi suportă „îmbrățișările de urs”...chiar, Zână bună, cum vine asta? și oare ca-n citat să fie cu insociabilitatea? în ce privește puștii care citesc povești din cărți invizibile, abia aștept să-l regăsesc pe al meu. pare-mi se că mă așteaptă cu un desen cu lalele mov. de unde până unde, habar n-am! poate din lipsă de zăpadă... până una-alta, azi e vineri și sunt fericită. gramatica a trecut cu bine, datorită pufuleților Gusto primiți printre pleoape adormite la 1am...