marți, 21 ianuarie 2014

gepciu!



...

zilele astea am despachetat, reîmpachetat și resortat lucrușoare. am schimbat trei case în patru zile și am dormit tot iepurește. acum am revenit în orașul meu de suflet, la acasă-cel-de-împrumut-cu-pereți-portocalii (care o să prindă viață cu fotografii și o să se îmbrace cu citate după ce cumpăr hârtie-tapet). toate-s vechi și nouă toate și aici. parcă omuleții mei dragi au adunat atâtea și atâtea povești de împărtășit, încât simt că-mi va mai lua ceva timp până să recuperez tot. sfârșitul ăsta de gerar e, de chiar-chiar, un nou început... mi-am dat seama că atunci când te muți primul lucru cu care trebuie să te (re)obișnuiești e modul în care se încuie și se descuie ușile și forma chiuvetelor. ciudat, dar chiar asta m-a uimit azi! strănutul o fi tot de la mutat. măcar bine că există Micul Prinț și oameni care nu au nevoie de motive pentru  a te lua în brațe. hmm, o fi de la dormitul iepurește și de la mutat... gepciu!