marți, 28 ianuarie 2014

patru


Dragă cititorule-copil-drag,

     Nu ai memoria zilelor de naștere, știu. Stai liniștit, nu m-am supărat deloc. Sunt fericită doar că alzheimerul meu infantil nu a fost prea acut și mi-am amintit măcar eu de dată. Ei bine, azi am împlinit patru ani de cutie. Nu am sărbătorit cu tort, căci mi-a ținut companie cursul  de Anglo-American Literary Criticism;  printre portocale și eugenii, am zâmbit totuși cerului și celor câțiva fulgi diafani care dansau într-o voioșie leneșă afară...
       Multe gânduri de așternut nu am, voiam doar să-ți mulțumesc. Pentru că ești acolo pentru mine. Pentru că surâzi atunci când vezi că mă comport sau mă exprim ca un copil care devine din ce în ce mai copil, nu ca un unul care albește...Pentru că mă îmbrățișezi și mă asculți, pentru cum zâmbești, pentru cine ești. 
      Nu mă opresc aici, e mereu loc pe câmp de un ochiul-boului....
cu mult drag și gânduri bune,
G.