vineri, 14 iunie 2013

poveste de Cireșar: dialog?


Alo, „domnul Stanca”? Da,eu eram...Am sunat pentru că îmi era dor să vă aud. Ai primit cuvintele, te rog caută să termini articolul repede. Despre ce ai vrea să scrii dacă nu mai citești? Bine că te-ai vindecat...dar ești sigură? Nu mai vreau atât de multă turtă dulce. Am viscerele pline de turtă dulce și eugenii. Nu rămân, merg acasă. Cu pași mici, pe mijlocul drumului în liniștea nopții, când doar fluturii se încumetă printre ramurile teilor...Am uitat umbrela. Nu se mai pleacă fără umbrelă de acasă. Înghețată? Bine, înghețată! Și spectacole? Ieri și alaltăieri și zilele de dinainte; azi nu, din cauza lui mâine. Măr verde de dor. Vechi anonim senin căruia Doamne Doamne i-a dăruit ieri o minune. Copii care câștigă burse. Artă contemporană. Iar vreau bicicletă. Te transformi într-un cerșetor? Nu uita să cumperi cerneală neagră. Și orice ai face, nu-ți pierde nădejdea. Zilele trecute mi s-a făcut dor să desenez...Un aparat foto pentru obloane verzi și-o vizită în muzeul satului. Și un răspuns. Dialog? Bine, hai! Dialog.