luni, 11 august 2014

tu ți-ai făcut lista cu dorințe?


...
mereu când mă întorc de la oază îi spun că de acolo se vede cel mai frumos cer înstelat [eu una cel puțin mă rătăcesc privindu-le frumusețea sclipitoare], dar până acum nu am reușit să o conving la o urcare cu rucsac în spinare și nădejde de căpătat voie bună în gând. azi m-am trezit însă cu mesajul ăsta de la copilul-iubitor-de-stele: „În noaptea de 12 spre 13 august astronomii se așteaptă la peste 100 de  stele căzătoare pe oră. Dacă vă aflați la Oașa, în județul Alba, nu ratați spectacolul ceresc de meteori, poate cea mai spectaculoasă ploaie de stele a anului 2014. Aici se prognozează o vizibilitate maximă a meteorilor.” câteva secunde am intenționat să-i scriu că am studiat un semestru de pragmatică și că datorită ei ghicesc mai repede adevăratele intenții din spatele unui mesaj. bineînțeles că mi-ar plăcea să fiu acolo, dar no... date fiind toate, le vom aștepta să cadă și de acasă...