marți, 19 august 2014

inopinat


...
la fel ca în urmă cu doi ani, am acceptat invitația cu inopinată bucurie. atunci de la Elefanți dragi, acum de la PhotogrAndra. m-am dus, deși tot din ducă-n ducă am fost în ultima vreme. abia de apucă hainele să se usuce, că le pun în traistă pentru o nouă călătorie. nu că nu mi-ar conveni, dar mai sunt și momente când mi se trezește conștiința și îmi spun că poate nu așa se comportă un copil care tocmai a terminat școala....și totuși, numai călătorind poți să te descoperi cu adevărat! să te deschizi, să te regăsești, să te reîntregești! sau cel puțin aste sentimente mi-au străbătut azi gândacul dintre coaste când am intrat în cărtureștiul brașovean. căci am găsit acolo câteva cotoare care mi-au amintit de visul meu. visul la care nu am renunțat nicio clipă, dar care hibernează de prea multă vreme... o călătorie nu are doar darul de a scoate din cotidian, ci îți deschide noi perspective, îți reînnoiește avânturile. un copil responsabil  care tocmai a terminat școala își găsește un loc de muncă demn de un om mare. eu călătoresc spre a croi visul despre care sper să-ți povestesc ceva concret cât de curând. vezi tu, de data asta vreau să cred că o să mă zbat altfel pentru el. mereu îmi promit o schimbare. e aproape miezul nopții, iar dimineață devreme plec iar...