miercuri, 6 februarie 2013

între lupi și cioburi


Am avut o tentativă să-ți scriu despre lupi. Prea nu-mi dau pace zilele acestea. ”Lupi singuratici”, ”lupi tineri”, lupi pe hârtie, tot soiul de lupi...Am renunțat însă la timp, inima-mi e neputincioasă azi. Oare îți amintești de ”fata cu părul de aur și rochie albastră”? Ți-am povestit despre ea la un moment dat. (Găsești povestea aici, în cazul în care nu ai citit-o în august.) Azi am întrebat-o de a mai adunat ”cioburi” și mi-a spus, oarecum tristă, că da, dar oricum nu le vede nimeni. Mi-am amintit, văzându-le, că tare mi-e dor de fotografie. Al meu nikonuț cam hibernează de când domnii de la google nu mă mai lasă să postez fărâmele adunate. Mi-am propus la început de an să fac cumva să-i cumpăr un frățior mai mare, dar nu știu cum o să reușesc…Până găsesc un remediu problemei, îți las adresa unde crețofana adună bucuriile ei de copil: http://cioburidesibiu.blogspot.ro/.