vineri, 1 martie 2013

nu știam ce-i ”miozotul”


definiție: miozotis


”Primăvară, din ce rai
   Nevisat de pământeni
     Vii cu mândrul tău alai
          Peste crânguri și poieni?”
                                                                            (George Topârceanu- Rapsodii de primăvară)

De aș putea, i-aș cere iertare domnului Topârceanu (am descoperit că, de fapt, se scrie cu â, nu î) că i-am pocit numele în atâtea rânduri azi. ”Nu, nu-mi dau seama ce am făcut...”. ”, i-aș răspunde fetei cu părul de aur și rochie albastră. Am vrut doar să împart bucurie. Pentru că de prea multe ori uităm că ”dăruind, vom dobândi”...

Azi a venit primăvara și a fost o zi plină de povești, de parcă iarna a trecut de-o veșnicie. Am primit patru plicuri colorate, cu gânduri primăvăratice luminoase, ce mi-au încălzit sufletul și mi-au alimentat speranța că trebuie să lupt pentru proiect. De scris, am scris și azi și ieri...și o să trimit plicuri în continuare. Atâta timp cât mai răsar sâmburi de bine, nu voi renunța...

Primăvara începe cu promisiuni, făcute atât mie, cât și celor dragi. E vreme de pus osus la muncă...