vineri, 11 ianuarie 2013

examenele trec. tu rămâi?


examenele trec și bucuriile rămân. care ceai și ce cafea? de prea multe ori aud în spatele meu zilele acestea: ”domnișoară, v-ați pierdut mănușa!”. să mi le prind cu ață de palton asemnea celor mici, așa m-a sfătuit bunica a treia. moșul din coșul uriaș  parcă e mai dulce după sărbători. sărmanul Tommy, l-am purtat în fiecare zi cu mine și n-am fost în stare să caut o ceasornicărie să-i cumpăr o inimă care să bată ca înainte. două plicuri (mă) așteaptă acasă... căsuța curcubeu oare ce face? aaa, și-un borcan de miere aș mai vrea! cititoarea-cu-prea-puține-mâini a început să devoreze din ce în ce mai multe cărți;  miercuri mi-a pus o scrisoare românească în săcăteu, tare mi-e drag de ea. ”vecina” de peste drum iar mă cheamă la povești; aceeași masă, aproape de portretele acelorași doi domni de anul trecut. ce facem noi cu toate cuvintele pe care le vom uita după aceea?...om vedea! măcar ”merinda de drum” de-ar rămânea. noi mergem înainte, căci ”cu noi este Dumnezeu”... toate examenele trec, tu cum rămâi?