vineri, 19 decembrie 2014

F 612 [III]


...
[Bubu îmbătrânește și mi-e teamă că în curând voi fi nevoită să-i caut înlocuitor...]

aseară pe la șase l-am sunat a treia oară pe domnul Hn. din Montpellier să-l întreb dacă mai vrea office-ul mac despre care i-am povestit. prin încrederea acordată m-a învățat cât de mult apreciază oamenii stăruința și interesul pe care-l dai cerinței lor. apoi, în timp ce programul se instala, m-a întrebat cum e vremea pe la noi, spunându-mi că și-n Franța iarna e încă nehotărâtă. după ce i-am menționat fugitiv despre Dijon, am aflat și că are doi băieți, dar că doar cel mic îl mai așteaptă pe Moș Crăciun [cel mare n-a dormit în noaptea de Ajun într-un an, a stat ascuns aproape de brad, iar apoi s-a stins surpriza]. eu i-am spus că, deși mi se repetă mereu că nu mai sunt copil, încă iubesc frumusețea și ineditul darurilor [nu al celor mari și scumpe, ci al celor oferite din inimă ] ...