sâmbătă, 29 martie 2014

baterii noi











...
sfatul pe care l-am primit azi: „Poți fii fericit oriunde, atâta timp cât te acoperi cu plapuma mulțumirii de sine și a smereniei.”

 mărciu! din nou, dacă tot trece luna lui Mărțișor...simplitatea lui acasă și toporașii care au umplut grădina mi-au reamintit că, indiferent de oportunitățile orașului, sufletul meu cel mai bine tot la sat se simte. sunt fericită că am cumpărat în sfârșit baterii și pot să-l port iar pe nikonuț pretutindeni. pe seară am luat-o pe Sprica la o mică plimbare, n-am mai fost la deal de când cu săniușul. câinii de la oi, blănoșii,  și-au arătat caninii fioroși într-un mod deloc prietenos, așa că n-am putut să-l fotografiez pe Suru la apus; tare frumos era... toate ca toate, dar cu replica domnului Sartre, nu pot fi de acord și pace! pentru mine „Bucuria omului e Omul.” ...