joi, 4 aprilie 2013

soare cu dinți de dinozaur


Astăzi s-a oprit ninsoarea, așa că am luat orașul mai la pas decât ieri, încă din primele ore ale dimineții. Vântul a bătut cam hain și soarele și-a arătat colți de dinozaur, dar le-am făcut față cu bine. Dacă toți turiștii care vin aici ar avea o hartă mergătoare și binecunoscătoare a Vienei precum a mea, tare fericiți ar fi. De rezistat fără fire albe, nu știu cât mai rezistă, dar, în ciuda nătângiilor și întrebărilor idioate, îi sunt tare recunoscătoare...

Bifat azi Schloss Schönbrunn, Stadtpark, Stephansplatz (de data asta pe timp însorit), Prater, Hundertwasser Haus, Demmers Teehaus, Schwedenplatz plus multe altele.

 Singurele obloane (verzi) pe care le-am văzut sunt cele de la Schönbrunn. Cutiile poștale de aici sunt galbene. Au biblioteci stradale (iei o carte, lași alta în schimb). Ceainăria  Demmers aș fi luat-o pe toată acasă. Tramvaiele, metrourile și trenurile circulă stas. Din când în când mai apare câte o trăsură care ține în urma ei o coloană uriașă de mașini. Am auzit/ văzut destui români pe străzi.