duminică, 14 aprilie 2013

sclipicire



M-am îndrăgostit de melodia asta, e așa dătătoare de energie...



Ieri am copt dolofane și amestecat cocos cu biscuți, am fost să întreb căsuța ce mai face și am adunat o mână de strănuturi firave din iarba înrourată, apoi m-am bucurat de ascultat povești. Tare sunt fericită că s-a întors copilul optimist (riscam să nu ne-o mai lase șarmații să vină acasă). Am primit ceai cu marțipan (de-ți surâde, dă-mi un bobârnac), infuzor cu ibric roșu  prins de inele și eșarfă colorată. Mai mult decât meritam, din nou.

(Dă timpul cu încă o zi înainte.)
Mi-a promis că într-o bună zi o să mă lase să le scriu povestea. O să-i am pe amândoi față în față, ținându-se de mână și râzând cu poftă ascultându-și versiunile. Inima mea o să tresalte voioasă. O să le spun doar că știam că Doamne Doamne așa va rândui să se întâmple. Pe atunci voi fi înțeles de ce au așteptat atât...