marți, 11 noiembrie 2014

meșteșugire


...
în fiecare dimineață, înainte de a pleca de acasă,  îmi agăț yoyo-ul de fustă. nu de alta, dar fără de el n-aș putea intra dincolo de ușile automate. călătoria matinală durează în jur de cinșpe minute [plus-minus, în funcție de pas]. pe Dumbrăvii mă salută aproape mereu șoferul microbuzului gri care duce copiii la centrul de pe Mitropoliei, și mai mereu merg zâmbind și scriind mesaje de bună dimineața celor dragi. apoi ajung la gemene și urc până la șase, cu liftul. vezi tu, când încep să se lege informațiile, chiar îmi place de Microsoft Store. mai sunt totuși momente [te rog, nu mă întreba câte] când aș evada într-o bibliotecă și m-aș ascunde cu o carte undeva într-un colț, așa cum am făcut ani la rând... iau în fiecare zi cu mine un cotor, cu speranța că doar-doar voi prinde două minute libere în cele trei pauze în care să reușesc să citesc un paragraf ori un vers de rost. acum am împrumutat un volum cu poezii de-ale domnului Blaga, și azi am descoperit „Sus” și „Iubire”. pe seară am trecut  pragul Humanitasului și-am ales din raft „Cuvânt împreună despre rostirea românească” [cotor din primul meu salariu]. în rest, dacă întâlnești pe străzile Sibiului o nebună fericită, cu zâmbetul până la urechi și mers copilăresc, apoi să știi că eu sunt! [schimbare mulțumită Darului]