vineri, 10 aprilie 2020

minunatele cărți ale editurii Frontiera









        A trecut un an de când am început să cumpărăm cărți pentru copii. Am luat de atunci constant destul de la multe, de la diferite edituri, poveștile ilustrate devenindu-ne consubstanțiale și prilejuindu-ne momente neprețuite împreună cu Micul Dar. Printre preferatele noastre [pentru că toate sunt speciale și tare bine alese] se numără publicațiile editurii Frontiera. Nu exagerez spunând că le-am parcurs și studiat pe fiecare dintre ele de zeci de ori, de nu e de mirare că George a ajuns să le știe pe de rost. Abia aștept ziua lui, când îi vom dărui cele șase cotoare comandate și primite săptămâna aceasta [pe care, desigur, eu le-am citit deja]. În această perioadă pandemică și editurile au nevoie de sprijinul cititorilor, iar toate titlurile Frontierei sunt reduse până la Paști. Ce alt dar mai frumos și mai de folos pentru un copil decât o carte?

 Le recomand cu dragă inimă, sunt toate minunate!