miercuri, 16 septembrie 2015

îmi strâng „jucăriile” de plecare



[ Sibiu, Piața Huet ]
...

„Nu-i așa că te simți minunat când faci un lucru din toată inima, cu încredințarea că e bine, fără ezitări, deși pare nebunie pentru alții?”

așa e, tu știi și înțelegi cel mai bine. știi de unde și de ce hotărârea. înțelegi ce e-n inima mea... azi l-am anunțat oficial pe domnul Microsoft că urmează să-l părăsesc pentru o „planetă” mai plăcută sufletului meu, care simt că mă va apropia altfel de rigurozitatea scrisului și a traducerii. legat de Sibiu și plecarea de aici, nu scriu deocamdată nimic [ am lăsat totuși câteva frânturi de simțământ în peticul scrijelit în Piața Huet ]. în seara asta am adunat toate fotografiile și citatele de pe pereții camerei portocalii, și l-am găsit pe cel trimis de Familia pe când mă găseam în Străinezia. ți-l împărtășesc și ție, căci e despre Acasă:

„Bine ai venit Acasă! Oare nu ți-am spus eu să ai grijă?...Oare ți-am spus-o ca o babă moralistă, sau ca o prietenă care a fost și ea, acolo?...Hai!...Păzește Lumina! Nici nu știi cum e să o pierzi, nici nu știi cum e să apeși pe clanță și să nu se deschidă! Merită să lupți pentru un singur lucru în viață! Restul sunt „accesorii”! Hai... îndrăznește! Ești ACASĂ...”