marți, 2 iunie 2015

17 [6] / 2

...


©PhotogrAndra

[Titlul nu e nicio matematică incomprehensibilă. Șaptișpe e numărul vizitei „dintr-un milion” la oază. Șase e de când doicaunul ne-am dus la chilia bunicului-care-ne-sfătuiește-aspru-și-ne-privește-blând. Doi e reactualizarea urcării din luna lui Brumar alături de copilul-steluță.]

„Simt că e ceva minunat acum în sufletul tău...” Știu că așa e, doar ai contribuit la strunirea-mi înspre curățire... Cu fiecare zi care trece ne schimbăm [ deși rămânem aceiași, devenim alții], mai ales când ceea ce ni se întâmplă este semnificativ pentru sufletul nostru - poate de asta am căpătat acum o altă stare. Niște noi repere la care să cuget și la care să mă raportez în ceea ce fac. Vezi tu, e important să primești sfatul potrivit atunci când ai nevoie; deodată parcă se limpezește totul și începi să vezi clar cărarea pe care să purcezi. Nu mi-am dat seama imediat, dar încep a simți și eu. Într-adevăr, mi s-a dat putere. Nouă nădăjduire de avânt. 

Le sunt recunoscătoare lupilor tineri. [Mereu le voi fi.] Pentru răgaz. Pentru sfaturi înțelepte. Pentru priviri necibile, dar pline de iubire. Pentru curățarea dinlăuntru. Pentru Viață. Pentru binecuvântări. Pentru întărire. Pentru rugăciuni. Pentru zâmbetele calde, mângâietoare. Pentru sentimentul de Acasă. Pentru grija de îndreptare. Pentru costumul popular. Pentru că mă ajută de fiecare dată să înțeleg adevărata esență a vieții...

Să ne ținem de mână. Vom răzbi împreună!