sâmbătă, 21 martie 2015

copilul cu ** la mână


...

îmi plănuisem în gând să nu mai stau multe minute, ca să pot mâneca. apoi am primit mesajul cu „pese: mi-ai rămas datoare cu o plimbare cu pufuleți optimiști...sau plimbare optimistă cu pufuleți” am zâmbit, apoi am continuat cu paginile  despre obstaculare și periculozitate  [ ce cuvinte! ] în educație. apoi a sunat telefonul. abia a doua oară am răspuns. tonul vocii îmi spunea că era ceva schimbat. mă speriasem, să nu se fi întâmplat ceva. o știam la câteva sute de kilometri depărtare, eventual hoinărind pe străzi.

 -  unde ești?
 - într-un loc de unde se văd stelele...
 -  doar nu vei fi venit la Sibiu!
 -  cum să vin la Sibiu?

ceva din lăuntru mă îndemna totuși să ies și să mă uit pe geam. când am văzut-o la colțul străzii am izbucnit în râs. câtă „nebunie”! râdea ștrengărește, cu două pungi de pufuleți în mână. ca să-mi achit datoria. venise a cerși îmbrățișare de urs...

oameni diamantini. câtă dreptate avea cine-a zis că „unele prietenii sunt de o viață...” !