vineri, 4 iulie 2014

„nu avem nevoie de dicționare de sinonime”





OLD GAOL (The Oldest Building in America. Built in 1653)


 ...
asta e altă lecție pe care am învățat-o la începutul săptămânii. nenea Poștașu nu mi-a mai prea adus plicuri în ultimul timp (mai dese au fost cele înmânate). poate pentru că în luna lui Cireșar tare puține am trimis și eu. [știu însă sigur despre unele care trebuiau să fi ajuns deja și trec zile după zile, iar ele nu mai vin...] azi am primit totuși vedere cu Old Gaol - cea mai veche clădire din America - de la Ana. mai sunt două zile și apoi cele trei în care îmi vor fi inventariate prin tragere la sorți merindele de drum rămase din ultimii trei ani. [dacă mi s-ar da șansa să mai încep o dată facultatea asta, aș accepta cu drag.] ceaiul de lavandă nu e mov, așa cum cel verde nu e chiar verde dacă îl bei în grădină. nu e mov, dar multă vreme de acum înainte mirosul lui  îmi va aminti de acel loc binecuvântat... deocamdată e liniște în inimă. om vedea cât mai durează.