vineri, 22 noiembrie 2019

recomandare de cărți pentru copii de la editura Potamitis











...

Am tot scris în ultima vreme despre cărți, și în special despre cărțile ilustrate pentru copii - și asta pentru că ele reprezintă o preocupare vie pentru noi, cei doi părinți, așa încât Micul Dar să învețe cât mai multe despre lumea care îl înconjoară într-un mod care să-i stârnească imaginația și să-i cultive gustul pentru frumos. Am mai precizat și faptul că suntem atenți la cărțile pe care le cumpărăm, iar uneori suntem nevoiți să filtrăm și ceea ce primim în dar. Cred că ceea ce ne ajută mult în tot acest demers e că „acționăm” împreună, completându-ne reciproc. Spre exemplu, eu, înclinând mai mult spre literatură, nu știu în ce măsură aș fi căutat cărți ortodoxe pentru George. Dar însă e implicat [foarte implicat] și pe partea aceasta, și mereu mă uimește cu ceea ce găsește! La finele lunii trecute am primit coletul de la editura Potamitis [comandat din America și expediat din Grecia - pentru că la noi nu se mai găsesc], din care i-am dăruit și citit lui George până acum „Bunica și prescura” [una dintre cele două cărți în format mai mare, cartonat] și câteva dintre cărticelele mici cu întâmplări din viețile sfinților. Toate sunt scrise și ilustrate de aceeași doamnă, Eglė-Ekaterine Potamitis, având pilde foarte folositoare pentru cei mici și aducându-le mai aproape viața bisericii. Le recomandăm cu mult drag! Mai multe apariții de-ale editurii grecești găsiți aici.