marți, 15 noiembrie 2016

trecut-au anii...

...

                Dragă Yesvember,

        Când au trecut anii? Când te-ai făcut așa mare? De patru ani știu sigur că n-am mai fost acolo de ziua ta... [Îmi scapă un oftat surd, un oftat mut...] Te-aș întreba în ce clasă ești, dar ai trecut de mult de numărătoarea cea veche... Oare anul ăsta te-ai mai uitat la Sweet November? Oare ți-ai decorat camera în spiritul Crăciunului? Probabil că încă n-ai apucat, dar colinde nu am niciun dubiu că ai ascultat. Știu că ți-ai dorit cadou timp, mai mult timp. Eu m-aș fi bucurat doar să te pot îmbrățișa. Îmi stă un nod în gât; e vorba de altădată a tatei [pe care ne-o spunea când ne ciondăneam], și anume c-o s-ajungem să ne dorim...

                                                                                                                                                   cu dor, G.