marți, 9 august 2011

din dialoguri regăsite




-Mai am totuși un sentiment de neliniște, nu știu de ce...de unde provine...dar nu-mi trece...
-Ai nevoie de o plimbare.
- ...de oameni dragi.
- Lucrurile trebuie luate cu încetișorul, cu răbdare...da, în primul rând de oameni dragi,ai dreptate...
- Mă simt un pic singură...deși sunt înconjurată de oameni toata ziua..
- Of.
-Dar sunt convinsă că e una din stările alea...trecătoare.
-Asta nu-i persoana pe care o știu eu...nu, nu!
- E .... cum să nu?  Sunt tot eu cea veche.
-Mi-e dor să povestesc cu tine,  să-mi dai din pofta ta de viață.
- De ce aștepti să te alimentezi din alte surse? Unde e pofta TA de viață...?
-Nu stiu... e de negăsit.
- Imposibil!
-...

- Așa mai merge...trebuie doar să ții minte că ești un copil special, un om pe care l-a creat Dumnezeu (deci nu oricine) exact cum a dorit El, cu exact calitățile pe care le-a dorit El pentru tine... și pe care le folosesti deja..și știi vorba aia: pofta vine mâncând.
-De asta te iubesc eu pe tine.
- Deci trăind, acolo unde ești...Și eu te iubesc pentru că așa vreau!Nu pentru că meriți, sau că faci tu ceva pentru asta.
-Eu te iubesc pentru că meriți și pentru toate momentele când mi-ai fost alături...
-E bine și așa. Adevărata încercare e să iubești necondiționat, indiferent dacă persoana merită sau nu. În ziua de azi se iubește cu predilecție în două moduri.
-Adică?
-”Te iubesc dacă..." și "Te iubesc pentru că...". Două tipuri care nu mai sunt valabile odată ce se schimbă datele problemei.
-Depinde. Nu-i chiar așa.
-Ba da. Iubirea prin definiție e necondiționată de 'dacă' sau 'deoarece', așa cum o explică Dumnezeu: ”Trebuie să iubești. Punct.”scoți ”dacă” sau ”deoarece” din ecuație. D-apoi azi...