joi, 7 iulie 2011

ham ham


Capitolul ”Mimi” încheiat azi. definitiv.

de câte ori n-am avut impresia în tot răstimpul ăsta de un an că nu o să ajung să trăiesc ziua asta. da, am reușit în sfârșit să scap de dosarul ăla (al treilea dosar de hârtie), pe care o dată la două-trei luni l-am cărat după mine și mi-am dat banii pe chitanțe, chitanțe, chitanțe. de acum nu mai aștept ore întregi, nu mai vreau reprogramări și nici nu mai văd fețe antipatice. gata! săptămâna viitoare o să primesc o scrisoare( plic formal mai degrabă)cu magicul card roz. acum câteva zile am constatat cu oarecare stupoare că pe unii îi interesa situația mea mai mult decât aș fi crezut, și atunci am zis: ”Da?Bine, lasă că vedeți voi!”. mai pe șleau, mi-am luat permisul de conducere a cincea oară, dar numai eu știu prin ce am trecut, câte milioane de nervi am consumat, câte doze de răbdare, ciudă și continuă frământare am golit, de altele nici nu mai vorbesc. dar totul a trecut. cu siguranță fiecare om are un examen al vieții și până acum ăsta a fost al meu pentru că am avut multe de învățat, iar ghemul ăsta cu ițe ”de luat aminte” poate fi depănat în câteva cuvinte simple ce mi-au dat curaj: ”Totul nu e să învingi, totul e să lupți până la capăt. Biruința nu-i obligatorie. Obligatorie e lupta…Asta-i singura noastră datorie sfântă: de ne este dat să cădem, să fie-n zori.”

asta am scris în prima parte a zilei, în prima jumătate de acasă, până m-a strigat ”Alina”…adică până am avut parte de cea mai faină și neașteptată surpriză ce putea completa binele de azi. îmi aduc aminte că acum câteva zile îmi doream tare mult să mi se întâmple și mie pățania cuiva dintr-un film recent văzut când viața personajului se întorcea la 180 grade. nu aveam atunci de unde ști că o să primesc curând atâta fericire inimaginabil de aducătoare de liniște…

nu știu să mulțumesc cum trebuie. nu știu dacă am reușit vreodată . dar știu că cei la care țin simt cât de mult apreciez lucrurile pe care le fac pentru mine.

mulțumesc, mulțumesc, mulțumesc…pentru că iar m-am simțit cel mai iubit și fericit dintre pământeni.



mulțumesc.