vineri, 13 august 2010

Tâlvana

vara şi vacanţa sunt de vină dacă am dat în mintea copiilor...pentru că acum fiecare zi îmi readuce mireasma clipelor de altădată...


Capitolul de azi : Tâlvana

scorpion convins, om dintr-o bucată, viitor medic..cam aşa începe povestea...

"Am doua veşti: una bună şi una proastă. Cu care vrei să încep?" ar spune ea. Eu am două alternative şi, cum îmi stă în fire, o să încep cu defectele.
nu e vorbăreaţă, e radio în adevăratul sens al cuvântului (!!!) şi partea cea mai proastă e că deseori butonul de reglare al volumului se blochează în dreptul pragului de maxim ( "posturile" preferate, care pot funcƫiona nonstop: Harry Potter, filme şi, mai nou, medicina).
e enervant de dezordonată( şi nepăsătoare în acelaşi timp), deşi uneori am impresia că face asta doar din dorinţa de a mă supăra. cu dulciurile e altă poveste. nu poate sta liniştită până nu mănâncă tot şi dacă sunt ascunse, le găseşte "din greşeală"...adică "ele o găsesc pe ea".
zăpăcită..a fost dintotdeauna (dacă atunci cand era mica o arunca pe Cita în butoiul cu smoală şi îi dădea Lindei mâncare cu linguriƫa, acum "obiectul de tortură" e Bodi..)
pe de altă parte, dacă într-adevăr există sindromul "lipici pentru oameni", atunci fiinţa asta ghiduşă e prima care-l are în supradoză.şi mai are un dar : ştie să se facă plăcută, fiind simplu ea, fără a încerca să pară altfel sau altcineva. câteodata e atât de plină de viaţă, că devine molipsitoare. mă face să râd şi nu ezită să-mi spună zilnic că sunt un "copil prost şi încăpăƫânat". departe de a semăna cu mine, nu stă să se gândească de doua ori înainte de face ceva sau a lua o decizie.
pe birou, pe noptieră, prin caiete are nesfarşitele liste cu ce trebuie să facă a doua zi. pe mine mă amuză când le văd, dar ea continuă mereu să le scrie, chiar dacă ştie că nu le poate respecta întocmai...

...