duminică, 24 mai 2020

dialoguri cu George


...



[refrenul săptămânii, pe care-l cântă mai ales când vine să-l iubească pe Teo]
G. [el]: - Are mama doi băieți, are mama doi băieți, are mama doi băieți... Unu mare, Geoge. Unu mic, Toto...


[acum două zile, plimbându-ne pe strada noastră]
G. [el]: - Maaamiii, ite! Apusul...
G. [eu]: - Daaa, mami! Soarele se duce la culcare.
G. [el]: - Naaaaaniiii buuun!

[astăzi, la prânz, după ce, întorcându-ne acasă, am găsit spart ghiveciul ceramic în care am pus crizantemele primite de la mama de ziua mea]
G. [el]: - Mami, pare ție rău?
G. [eu]: - Da, mami. Îmi pare rău că s-a spart ghiveciul. A bătut vântul tare și l-a zburat de pe măsuța din balcon...
G. [el]: - Mami, tu tristă?
G. [eu]: - Am fost puțin, la început. Dar stai liniștit. Era doar un obiect. O să cumpere tati altul.

[pe seară, pe când mă pregăteam să-l adorm pe Teo]
G. [el]: - Mulți ani fericiți, mulți ani fericiți, mulți ani fericiți...
G. [eu]: - Cui îi cânți La mulți ani!, mami?
G. [el]: - Ție!
G. [eu]: - Păi au trecut toate zilele mele...
G. [el]: - Nu! Este!
G. [eu]: - Când, mami?
G. [el]: - Apun!*

*[apun = acum]