luni, 18 mai 2020

28



 ...


Odată cu trecerea timpului, realizez că încep să-mi percep altfel aniversările. Nu-mi mai doresc lucruri materiale, cadouri. În această privință, am de toate... Acum îmi doresc mai mult să fiu, decât să am. Îmi doresc să devin. O mamă mai bună, o soție mai bună, o fiică mai bună, o soră mai bună, o noră mai bună, o cumnată mai bună, o nepoată mai bună, o fină mai bună, o prietenă mai bună, o verișoară mai bună, o vecină mai bună, o cunoștință mai bună, o creștină mai bună... Un om mai bun. Mai bun azi decât ieri.

Darul lui 28 a fost faptul că am sărbătorit, după patru ani de absență, împreună cu dragii mei dragi. George a fost tare fericit întreaga zi [„gia mama mia”] și s-a bucurat mult să sufle în lumânări de câteva ori. Și da, am mâncat din tortul meu de ciocolată, cu albuș și vanilie. Să mă ierți, dragă Teo...