duminică, 12 noiembrie 2017

scrisoare lunară

...

            Dragă Micule Dar,
            [sau dragă Jorj, căci eu am început să te strig și așa]

     Ai împlinit 7 luni și ai aproape 6 dințișori. Sau 6 de-a dreptul - nu știm exact pentru că ultimul abia scoate capul la lumină [și te doare, bineînțeles]. Între timp ai început să mănânci legume, fructe și carne de pui. Avocadoul e deocamdată preferatul tău, deși le-ai acceptat și pe celelalte pe care ți le-am dat, în afară de sfeclă. Stai singur în funduleț, iar capitolul Clătinel s-a cam încheiat. Cel mai mult te joci cu cerculețele și îți place să deschizi, să închizi și să dai paginile cărticelelor tale cartonate. Totodată, ești curios și când găsești alături cărțile noastre și nu te sfiești să te întinzi după ele. Când ieșim afară ești la fel de atent și de serios, deși am reușit să te facem din când în când să mai schițezi câte un zâmbet. Necunoscuții care ne vizitează nu te intimidează, mereu te bucuri de musafiri. Laalaa? Da, nu am uitat de ea. Rămâne desertul-leac-minune-bun-pentru-orice.
     Cam atât îmi amintesc acum. Să crești mare și frumos ca o floare!

te îmbrățișează
mami