luni, 20 noiembrie 2017

la noi, lumina răzbate cu dangăt


...

Cred că atunci când stai atât de mult timp Acasă, în casă, e important să fii înconjurat de armonie. Colțișorul în care-ți petreci zilele să fie curat și luminos... Dintotdeauna am simțit că mă ajută lumina, de aceea visam la un Acasă cu ferestre mari. Ne-am mutat de aproape un an, dar abia recent mi-am dat seama ce mare dar e că putem vedea Biserica de la geam. Deasupra acoperișurilor vecine e ea. Impunătoare, însă fără a sfida văzduhul, așa cum fac alte clădiri înalte. Aud clopotele de câteva ori pe zi și mă simt în siguranță. O știu aproape. Veghează asupra noastră. E mereu acolo, indiferent de vremea de afară. Se înalță deasupra celorlalte acoperișuri, însă fără a sfida văzduhul... Poate că armonia luminii de Acasă e dată și de dangătul clopotelor care bat de câteva ori pe zi, amintindu-ne că suntem vegheați, în siguranță.