joi, 12 mai 2016

jurnal prenupțial*

...

Dar: „Am nevoie de sfaturile mele spuse din gurița ta...”
Dar: „Am nevoie de sfaturile tale spuse din gura ta...”

Am avut o zi pliiiină, a cărei concluzie principală e aceea că înainte de un asemenea mare eveniment din viață trebuie să rămâi calm [chiar dacă e greu!]. Dacă-i dai inimii plusplusuri inutil nu rezolvi nimic. Scriu acest lucru după ce timp de câteva zile am oscilat în toate punctele parabolei, uneori fiind, dintr-un moment într-altul, la polii opuși. 

Acum e totul aproape gata. 

Astăzi am probat ultima dată rochia înainte de a o aduce acasă și am simțit din nou același lucru ca atunci când am văzut-o întâi în vitrină și magazinul era închis. M-am consolat cu gândul că acum nu se găsesc margaretele cu mijlocul galben, ci doar surorile lor crizanteme cu mijlocul verzui, și mostra de buchet mi-a liniștit temerile. 

 Vremea a fost ursuză toată ziua și a plouat. Pe seară am fost întrebată dacă am mâncat din oală [la noi la Sibiu se zice că dacă plouă la nuntă a mâncat mireasa din oală] și, cumva surâzând în lăuntrul meu, mi-am dat seama că au fost destule dăți când am făcut asta - uneori mai pe furiș, alteori fățiș. Acum, cum o vrea Doamne Doamne să fie sâmbătă, importantă e Taina...