miercuri, 1 aprilie 2015

gând de Prier



...

carevasăzică, un nou început. cu adieri pe cât de reci, pe atât de senine. cu entuziasm pentru lucruri frumoase și muncă de împlinit visuri aducătoare-de-mângâiere-în-suflet. vizavi de Casa Literelor am reîntâlnit-o pe tanti cea cu mâini tremurânde, vânzătoarea de flori pe care o știu din vedere încă din anul I de facultate. azi avea două mănunchiuri de narcise  [ oare acasă au înflorit ? ] și o pungă cu leurdă. apoi am trecut și pe la domnul Paul, ca-n vremurile de demult, să-l rog să-mi dea și mie un exemplar din temă. la întoarcere i-am zâmbit magnoliei. uitasem cât e de frumos copacul ăsta! l-am văzut, îmbrăcat în haine curcubeu, și pe clovnul de lângă magazinul galben, care striga ghiduș cine știe din ce pricină: „hihi, păcăleală de întâi aprilie!” Prier miroase dulce a dolofane proaspăt scoase din cuptor pentru copiii-din-rețeaua-de-cablu-uman, a ceai negru și-a fericire. carevasăzică, de azi înainte revin la vechile obiceiuri. cu condiția să fac treabă bună în ceea ce am promis!