miercuri, 18 octombrie 2023

povestea cu prescura





 

... 


Sunt doi ani de când, împinsă de la spate de o prietenă dragă, am început să le citesc copiilor de la cursul de muzică o poveste [sau două] săptămânal, descoperind astfel cât de muuult îmi place să fac asta. Între timp, cei mici s-au obișnuit să mă aștepte nu doar pentru surpriza poveștii pe care le-o pregătesc, ci și pentru biscuiți [în marea majoritate a cazurilor e vorba despre biscuiți, deși au mai fost și prune, turtă dulce, biluțe din fructe uscate, pâine cu urzici sau prescuri]. În această toamnă am început să le duc și câte o fișă cu activități, și așa se face că astăzi [după ce am pregătit cele 8 prescuri cu George și Teodor] am desenat-o pe bunica din povestea celor de la Potamitis [aceasta a fost una dintre primele două povești cu care am început]

Cel mai frumos lucru e să te dăruiești și să împărtășești din lucrurile bune și frumoase  pe care le descoperi. Răsplata e neprețuită...