duminică, 1 ianuarie 2023

lumina unui nou început







...

Dacă 2022 începea pentru mine cu o răceală atât de puternică încât nu mai puteam vorbi decât în șoaptă, 2023 a debutat cu termometru, cu antitermice și cu miros de biter în camera noastră de la bunici. Băieții sunt toți [cu excepția Foarte Micului Dar, pe care încă îl protejează planeta B156] cu o febră încăpățânată și haină [cum n-au avut parcă nicicând până acum] și cu frisoane... Prea multe planuri pentru bulb încă nu mi-am făcut. Știu că va fi anul în care, cu ajutorul lui Doamne-Doamne, va veni pe lume cel de-al treilea ursuleț al familiei noastre, ceea ce va presupune o reconfigurare nu doar exterioară, cât interioară a mea... Poate-mi va prinde bine dacă înainte de orice pripire atât de caracteristică voi lua o gură strașnică de apă. Febra va trece, copiii vor mai crește, primăvara iarăși va veni și eu voi mai încărunți...