marți, 20 iunie 2017

vin pentru doamna Moglob



...

Ai mei au acasă o vitrină plină cu pahare cu picior. Seturi speciale de pahare, majoritatea primite la nunta lor, dar din care nu-mi amintesc să fi băut cineva vreodată. Mama scotea unele de Anul Nou pentru șampanie, dar cam atât. De curând mi-a zis să le aleg pe care vreau și să le iau - în ideea că nu sunt folosite, iar noi nu prea avem. I-am apreciat bunăvoința. Am ascultat-o. Le-am analizat, dar până la urmă nu am luat pentru că am primit și noi, tot la nuntă, un set, și deocamdată chiar ne sunt de ajuns.

Eu nu beau vin. Cel mult gust de curiozitate. Suc de sfeclă beau, în schimb, de nevoie [deși nu atât cât ar trebui]. Azi, după ce am terminat treaba cu storcătorul, am ochit unul dintre paharele menite parcă să nu fie atinse într-o zi obișnuită, l-am luat și l-am umplut cu vin pentru doamna Moglob. Apoi, pe seară, am făcut același lucru și pentru cele două musafire ale noastre. S-au bucurat „aristocratic”, iar acum trebuie că suratele doamnei Moglob sunt toate mulțumite!