miercuri, 17 mai 2017

24 + 364

...

Eleonora - știu că așa o cheamă pentru că am auzit-o o dată pomenindu-și numele la telefon. Mi-am amintit de tanti ieri [pe când îmi făceam o autoanaliză preaniversară], și asta datorită entuziasmului pe care-l avea ultima oară când am întâlnit-o în salonul alb și-și suna toate rudele să le spună că are hemoglobina 9 [valoare mică pentru un om sănătos, uneori mare pentru un anemic], adăugând că se simte atât de puternică încât ar muta și munții. Mi-am amintit de ea pentru că m-am regăsit oarecum. Nu mai știu nimic despre doamna Moglob, dar asta nu mă împiedică să visez la tot felul de lucruri frumoase pe care le-aș face. Să citesc, să scriu, să fotografiez, să croitoresc, să călătoresc, să prăjituresc și câte și mai câte... Muntele de care am acum grijă nu se cere însă mutat din loc. Cântărește un pic mai puțin de patru kilograme și cere doar iubire, răbdare, mângâiere...