duminică, 7 septembrie 2014

hopțupșâiarătri!


...
Cu o zi înainte de a pleca la Baia Mare am început să zburd de fericire prin casă și prin curte, de se mira până și mama de țopăiala mea. Și asta în ciuda faptului că tot ce știam despre ceea ce urma era că locul de desfășurare ar fi „un oraș în care nu prea ai ce vedea; are doar un turn în centru, vizibil de peste tot”. Aveam totuși o oarecare bănuială că o să descopăr multe minunății care mă vor impresiona. Sincer-sincer, chiar așa a fost! Acum, la început de toamnă, iată că m-am îndrăgostit (și) de Maramureș! Și-am căpătat darul de a simți ospitalitatea localnicilor și a-i admira bogățiile alături de vreo 3500 tineri  din toată România și de peste hotare, veniți cu toții la Reuniunea Națională a Tinerilor Ortodocși pentru a se bucura împreună... Poliloghie nu, doar  mărturisire; e ceea ce mi-am promis că voi face. Avântul l-am căpătat, acum rămâne să și dovedesc că-mi doresc găsirea rostului...